понеділок, 17 травня 2021 р.

Тиждень безпеки дитини в заклад дошкільної освіти №3 «Дружба»

 

      Відповідно до  наказу по ЗДО від  25.04.2021р. №30  «Про проведення Дня цивільного захисту, Тижня безпеки дитини  в заклад дошкільної освіти №3 «Дружба» з метою виховання поважного ставлення до безпеки людини, усвідомлення необхідності вироблення навичок з дотриманняправил повдінки в надзвичайних ситуаціях, що виникають при порушенні життєвого процесу в побуті, під час трудової діяльності чи в соціальному середовищі, підняття рівня інформаційно просвітницької роботи з питань забезпечення безпеки життєдіяльності з 19 по 23 квітня у дошкільному закладі був проведений «Тиждень знань безпеки життєдіяльності», в тому числі День цивільного захисту 22 кітня.

 

      Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на дошкільний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

 

Отож перед колективом нашого ЗДО ми поставили такі завдання:

 

- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань  - особистої безпеки та захисту життя;

 

- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;

 

- пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків та їх дітей;

 

- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.

 

Робота з безпеки життєдіяльності планується згідно Базового компоненту, Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» за такими розділами:

 

·       «Здоровя та фізичний розвиток»;

 

·       «Здоров’я та хвороби»;

 

·       «Гігієна життєдіяльності»;

 

·       «Пирода поанети Земля»;

 

·       «Життєдіяльність людини у природному довкіллі»

 

       В цих розділах містяться такі питання: безпека в побуті, на спортивних та ігрових майданчиках, під час перебування в групі, пожежна безпека,   електротравматизм, безпека під час грози, повені, інших стихійних лих, безпека праці, особиста гігієна та здоровий спосіб життя.

 

    У рісному міститься план  проведення «Тижня безпеки» тематичний  план на тиждень:

 

-        Понеділок  -  «ДИТИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ»;

-        Вівторок – «ДИТИНА ВДОМА»;

-        Середа – «ДИТИНА І ВУЛИЦЯ»;

-        Четвер – «ДИТИНА І ВОГОНЬ», в тому числі День цивільного захисту;

-        П’ятниця – «ДИТИНА І ПРИРОДА».

 

      В зв’язку з переходом закладу на дистанційну форму роботи «Тиждень знань безпеки життєдіяльності», та День цивільного захисту, був проведений в онлайн режимі. Роботу проводили із залученням дітей до форм роботи в онлайн форматі: заняття, ігрова діяльність, свята та розваги, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), читання художньої літератури, самостійно-художня діяльність, пошуково-дослідниць    діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.

 

       Роботу намагалися проводити згідно плану проведення «Тиждень знань безпеки життєдіяльності». Нажаль, не усі заходи, які були заплановані було можливим провести в даному форматі, проте більшість батьків та дітей були активними та добре засвоїли норми та правила безпеки.

 

      Під час проведення різних заходів, педагоги формували у дітей уявлення про те, що вогонь і електрика потрібна людині, однак, при недбалому та неуважному відношенні до цього, представляє небезпеку для життя, а також для всього того, що створено руками людини; до світлофора та по вулицях міста;  пожежну частину, для розширення знань дітей про працю пожежника, відповідальність за життя та здоров’я людей.

 

      У 90% дітей середнього та старшого віку є навички користування побутовими електроприладами (телевізорами, компютерами, прасками, чайниками).

 

       Всі діти старшого дошкільного віку, без винятку знають номер телефонів пожежної частини (101), міліції (102), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вихователя про небезпеку та наслідками зневажливого звертанням з ними.

 

       Педагоги піклуються про те, щоб перед вихованцями розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань. Вихователі у співпраці з батьками дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли правила, чого не слід робити:

 

 -  при відсутності дорослих  вмикати побутові електроприлади;

 

 - розпалювати вогонь без нагляду дорослих;

 

 - грати з сірниками та на дорозі, та інші.

 

      Впродовж тижня в дитячому садку  велася робота з батьками через групові чати, педагоги надавали консультації, інформацій листи, залучали батьків до  роботи  з цього питання, організовувались олайн-виставки дитячих робіт.

Немає коментарів:

Дописати коментар