Сторінка вихователя-методитсита

Основні завдання на 2021/2022 навчальний рік Відповідно до закону України «Про дошкільну освіту», Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, Освітньої програми для дітей від 2 до 6 (7) років «Дитина», листа Міністерства освіти і науки України «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році», виходячи із аналізу позитивних та проблемних моментів при розв’язанні завдань поточного навчального року, враховуючи недоліки та досягнення, колектив закладу дошкільної освіти буде розглядати у 2021/2022 навчальному році наступні завдання: - впровадження оновленого БКДО; - створення безпечного середовища для організації освітнього процесу; - подальше оснащення середовища для інклюзивної освіти; - pеaлiзація принципів демократизації, гуманізації, індивідуалізації та інтегративності освітньої діяльності; - оновлення освітнього процесу. Наукова-методична проблема закладу на 2021-2022 навчальний рік: забезпечення доступності та якості освітніх послуг через якісне впровадження оновленого стандарту дошкільної освіти, підвищення якості професійної діяльності педагогіиних кадрів, створення безпечного освітнього середовиица. Виходячи з цього пріоритетними завданнями на наступний рік вважати: 1. Створення безпечного освітнього середовища вільного від насильства та булігну, забезпечити максимально сприятливі умови навчання та виховання дітей, психологічний та медичний супровід організації життєдіяльності дітей в умовах закладу; 2. Формування у дошкільнят соціально-громадянської компетентності за допомогою соціоігрових ситуацій громадянсько-патріотичного змісту. 3. Оптимізувати роботу з батьками шляхом партнерської взаємодії від спілкування до активного залучення в освітньо-виховний процес насамперед по створенню та оптимізації гармонійного розвивального середовища для дітей. Формування рухової та здоров'язбережувальної компетентностей дошкільнят в системі взаємодії дорослого з дитиною. 4. Постійно та послідовно підвищувати якість освіти на основі відстеження динаміки показників освітньої діяльності та освітніх процесів в закладі згідно Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти; Основними компонентами надання дітям якісних освітніх послуг мають стати: - впровадження та дотримання оновленого державного освітнього стандарту; - використання різноманітних засобів освітнього впливу на дитячу особистість; - формування ключових компетентності дитини за різними освітніми напрямами, що спрямовані на розвиток особистості дошкільника; - забезпечення інтеграції змісту освітнього матеріалу і зацікавленості дітей пізнанням навколишнього середовища. Запорукою успішної реалізашії ключових завдань організації та змістового наповнення освітнього процесу має стати: високий рівень внутрішньої самоорганізації педагогічного колективу, творчий та інтелектуальний потенціал педагогічних кадрів, оріентація на дітей - як центр освітнього процесу.


Основні завдання у 2017/2018 році

Розвиток дошкільної освіти залишається одним із пріоритетних напрямів державної політики у галузі освіти. Основні завданняу 2017/2018 році — створення належних умов для отримання дітьми дошкільної освіти, забезпечення дієвості особистісно орієнтованої освітньої системи та реалізація принципівдемократизації, гуманізації та індивідуалізації, інтегративності педагогічного процесу в дошкільному навчальному закладі. Це сприятимесвоєчасному становленню і всебічному розвитку життєво компетентної особистості дитини, формуванню її фізичної і психологічної готовності до нової соціальної ролі.
Необхідно продовжити роботу щодо організації сучасного освітнього середовища дошкільного навчального закладу, сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини. Сучасний дошкільний навчальний заклад має бути позитивним, динамічним простором, що оптимізує розвивальний потенціал дітей.
Організація освітньої діяльності вдошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»,Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Базового компоненту дошкільної освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом МОН України від 16.06.2015 № 641), Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 № 305), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234), Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності(затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 № 446),інших нормативно-правових актів.
Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти – державним стандартом, виконання вимог якого є обов’язковим для усіх дошкільних навчальних закладів незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, інших форм здобуття дошкільної освіти.
Освіта дітей дошкільного віку у межах Базового компонента дошкільної освіти здійснюється за комплексними і парціальними програмами та іншими видами навчальних видань, рекомендованими Міністерством освіти і науки України або схваленими для використання у дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН України.
У дошкільних навчальних закладах усіх типів і форм власності при реалізації права дітей на дошкільну освіту враховуються особливі освітні потреби у навчанні і вихованні кожної дитини, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами відповідно до принципів інклюзивної освіти. Програмно-методичний супровід змісту дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребамиздійснюється за окремими програмами і методиками, рекомендованими МОН або схваленими відп овідними предметними комісіями НМР з питань освіти МОН України.


Завдання ДНЗ на новий 2017/2018 навчальний рік


Виходячи зі зробленого аналізу з урахуванням можливостей розв’язання виявлених проблем колектив  в новому навчальному році працюватиме над такими основними завдань:
-         якісне виконання  Базового компоненту дошкільної освіти;
-         впровадження оновленої програми «Українське дошкілля» яка є чинною у редакції 2017 року;
-         В умовах освітньої реформи «Нова українська школа», що здійснюється Міністерством освіти і науки України, важливим завданням є забезпечення наступності між ланками освіти. Саме тому,  підготовлено нову редакцію програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», яка також буде впроваджуватися у ДНЗ впродовж 2017/2018 н.р.
-         продовжувати використовувати у своїй роботі парціальні програми: Національно-патріотичного виховання «Україна  - моя Батьківщина», програма з організації театралізованої діяльності    в дошкільному навчальному закладі «Грайлик»;
-         формувати у дошкільників знання з основ безпеки життєдіяльності та здорового способу життя;
-         формувати практичні навички захисту та збереження прав дитини в процесі педагогічної діяльності;
-         залучення усіх 5-тирічних дітей, які не відвідують ДНЗ, до дошкільної установи;
-         впровадження нових форм роботи з дітьми, інноваційних технологій в навчально-виховний процес ДНЗ;
-         виконання норм харчування дітей у відповідності з нормативними вимогами та чинного законодавства.



Режим  роботи ДНЗ №3 «Дружба» м. Полонного

Режим  роботи дошкільного навчального закладу – пятиденний,
щоденно протягом  9 годин,
вихідні дні: субота, неділя, святкові дні.
Щоденний графік роботи дошкільного навчального закладу:
початок роботи закладу - о 7 годині 30 хвилин,
закінчення роботи закладу – о 16 годині 30 хвилин.
Чергова  група дошкільного навчального закладу:
початок роботи – о 16 годині  30 хвилин,
закінчення роботи- о 18 годині 00 хвилин.
Дошкільний навчальний заклад розташований за адресою:
м. Полонне  Хмельницька обл.
вул. Заводська, 16
тел. 9-95-34




Графік  особистого прийому громадян адміністрацією ДНЗ №3 «Дружба»

Посадова особа, що здійснює прийом
Місце прийому
Дні прийому
Години прийому
Завідувач
Дехтярук Л.В.
Кабінет завідувача
Вівторок
Четвер

9.00-13.00

13.00-16.00
Вихователь-методист
Бордюг І.В.
Кабінет  вихователя -методиста
Понеділок
Середа
9.00-12.00
9.00-12.00




Немає коментарів:

Дописати коментар