Основні завдання у 2017/2018 році
Розвиток дошкільної освіти залишається одним із пріоритетних напрямів
державної політики у галузі освіти. Основні завданняу 2017/2018 році —
створення належних умов для отримання дітьми дошкільної освіти,
забезпечення дієвості особистісно орієнтованої освітньої системи та
реалізація принципівдемократизації, гуманізації та індивідуалізації,
інтегративності педагогічного процесу в дошкільному навчальному закладі.
Це сприятимесвоєчасному становленню і всебічному розвитку життєво
компетентної особистості дитини, формуванню її фізичної і психологічної
готовності до нової соціальної ролі.
Необхідно продовжити роботу щодо організації сучасного освітнього
середовища дошкільного навчального закладу, сприятливого для формування
гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих
потреб кожної дитини. Сучасний дошкільний навчальний заклад має бути
позитивним, динамічним простором, що оптимізує розвивальний потенціал
дітей.
Організація освітньої діяльності вдошкільних навчальних закладах у
2017/2018 навчальному році здійснюється відповідно до Законів України «Про
освіту», «Про дошкільну освіту»,Указу Президента України від 13.10.2015 №
580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та
молоді на 2016-2020 роки», Базового компоненту дошкільної освіти,
Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено
наказом МОН України від 16.06.2015 № 641), Положення про дошкільний
навчальний заклад (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від
20.03.2003 № 305), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів
(затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від
24.03.2016 № 234), Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних
закладах різних типів та форм власності(затверджено наказом МОН України
від 20.04.2015 № 446),інших нормативно-правових актів.
Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної
освіти – державним стандартом, виконання вимог якого є обов’язковим для усіх
дошкільних навчальних закладів незалежно від підпорядкування, типів і форм
власності, інших форм здобуття дошкільної освіти.
Освіта дітей дошкільного віку у межах Базового компонента дошкільної
освіти здійснюється за комплексними і парціальними програмами та іншими
видами навчальних видань, рекомендованими Міністерством освіти і науки
України або схваленими для використання у дошкільних навчальних закладах
комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з
питань освіти МОН України.
У дошкільних навчальних закладах усіх типів і форм власності при
реалізації права дітей на дошкільну освіту враховуються особливі освітні
потреби у навчанні і вихованні кожної дитини, у тому числі дітей з
особливими освітніми потребами відповідно до принципів інклюзивної освіти. Програмно-методичний супровід змісту дошкільної освіти дітей
з особливими освітніми потребамиздійснюється за окремими програмами і методиками, рекомендованими МОН або
схваленими відп
овідними предметними комісіями НМР з питань освіти МОН України.
Завдання ДНЗ на новий 2017/2018 навчальний рік
Виходячи зі зробленого аналізу з урахуванням можливостей розв’язання
виявлених проблем колектив в новому навчальному році працюватиме над
такими основними завдань:
-
якісне виконання Базового компоненту дошкільної освіти;
-
впровадження оновленої програми «Українське дошкілля» яка є чинною у
редакції 2017 року;
-
В умовах освітньої реформи «Нова українська школа», що здійснюється
Міністерством освіти і науки України, важливим завданням є забезпечення
наступності між ланками освіти. Саме тому, підготовлено нову
редакцію програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений
старт», яка також буде впроваджуватися у ДНЗ впродовж 2017/2018 н.р.
-
продовжувати використовувати у своїй роботі парціальні програми:
Національно-патріотичного виховання «Україна - моя Батьківщина»,
програма з організації театралізованої діяльності в
дошкільному навчальному закладі «Грайлик»;
-
формувати у дошкільників знання з основ безпеки життєдіяльності та
здорового способу життя;
-
формувати практичні навички захисту та збереження прав дитини в процесі
педагогічної діяльності;
-
залучення усіх 5-тирічних дітей, які не відвідують ДНЗ, до дошкільної
установи;
-
впровадження нових форм роботи з дітьми, інноваційних технологій в
навчально-виховний процес ДНЗ;
-
виконання норм харчування дітей у відповідності з нормативними вимогами
та чинного законодавства.
Режим роботи ДНЗ №3 «Дружба» м. Полонного
Режим роботи дошкільного навчального закладу
– пятиденний,
щоденно протягом 9 годин,
вихідні дні: субота, неділя, святкові дні.
Щоденний графік роботи дошкільного навчального закладу:
початок роботи закладу - о 7 годині 30 хвилин,
закінчення роботи закладу – о 16 годині 30 хвилин.
Чергова група дошкільного навчального закладу:
початок роботи – о 16 годині 30 хвилин,
закінчення роботи- о 18 годині 00 хвилин.
Дошкільний навчальний заклад розташований за адресою:
м. Полонне Хмельницька обл.
вул. Заводська, 16
тел. 9-95-34
Графік особистого прийому громадян
адміністрацією ДНЗ №3 «Дружба»
|
Посадова особа, що здійснює прийом
|
Місце прийому
|
Дні прийому
|
Години прийому
|
|
Завідувач
Дехтярук Л.В.
|
Кабінет завідувача
|
Вівторок
Четвер
|
9.00-13.00
13.00-16.00
|
|
Вихователь-методист
Бордюг І.В.
|
Кабінет вихователя -методиста
|
Понеділок
Середа
|
9.00-12.00
9.00-12.00
|
Немає коментарів:
Дописати коментар