четвер, 29 листопада 2018 р.

Відбувся семінар вихователів спеціалізованих груп «Система логопедичної корекційно-розвивальної діяльності в роботі з дітьми закладу дошкільної освіти»


26 листопада 2018р. у дошкільної  навчальному закладі №3 «Дружба» відбулося заняття постійно діючого семінару  вихователів спеціалізованих груп закладів дошкільної освіти й НВК Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади та Полонського району, на якому присутні  говорили про те яку важливість ролі вихователів в корекційному процесі  по подоланню вад мовлення у дітей  дошкільного віку.
     В семінарі брали участь методист МК ВОКМС виконавчого комітету Полонської міської ради Кондратюк Л. І., завідувач ДНЗ №3, «Дружба» Дехтярук Л.В., вчителі-логопеди, психологи та вихователів спеціалізованих груп закладів дошкільної освіти нашого міста. В ході роботи Л.В. Дехтярук   розповіла про завдання, які стоять перед педагогічним колективом логопедичної групи закладу дошкільної освіти, Л.І. Кондратюк ознайомила із сучасними тенденціями розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Досвідом роботи з дітьми з порушеннями мовлення поділилася вихователь логопедичної групи
 ДНЗ № 3 «Дружба» О. М. Низовець представивши до уваги учасників інтегроване заняття з дітьми логопедичної групи «Фантазії осіннього дня». Вихователь-методист ДНЗ №3 «Дружба» І. В. Бордюг, ознайомила присутніх з  нетрадиційними методами в логопедичній роботі з дошкільниками, та їх впливом на інтелектуальний розвиток дитини, практичний психолог ДНЗ №3 «Дружба» Т. В. Галунько ширше ознайомила і представила свій досвід роботи з одним  із цих методів, а саме методом «Сендплей». Учитель-логопед ДНЗ №3 «Дружба» Н. В. Резнік до уваги учасників семінару презентувала відеоперегляд фрагментів заняття з вихованцями логопедичної групи, поділилася досвідом щодо ефективності інтегрованої корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах логопедичної групи.
     По завершенню професійної зустрічі присутні поділилися   своїми напрацюваннями в роботі з дітьми з порушеннями мовлення та відзначили ефективність продемонстрованих  форм та методів роботи.













  

Немає коментарів:

Дописати коментар